czwartek, 19 czerwca 2014

Witajcie w mojej bajce



Witajcie na moim blogu. 
Jestem Pszczoła i odkąd pamiętam lubiłam słodycze. Gdy kilkanaście lat temu zauważyłam, że zamiast czekać na to kiedy w końcu dostanę czekoladę od Babci, sama mogę stworzyć coś słodkiego – takie sobie coś z niczego - to zaczęłam lubić to zajęcie. Tym bardziej, że bliscy twierdzili, że nawet mi to wychodzi. Gdyby nie ich pozytywna opinia raczej nic by z tego nie było. I tak zaczęłam moje eksperymenty kuchenne, raz z lepszym skutkiem, a raz z gorszym. Nawet dobrych kilka lat temu wcieliłam w życie powiedzenie „przez żołądek do serca” i to z pozytywnym skutkiem. W takim razie chyba nie jest tak źle (; Poza tym naprawdę lubię pichcić i to nie tylko słodkości. Postaram się tutaj z Wami podzielić moją kuchenną wiedzą i doświadczeniem. 
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz